Drikke
Legg igjen en kommentar

Oransje solskinnsjuice

Når jeg lager juice bruker jeg som oftest det jeg har liggende i kjøleskapet og juicing er en perfekt måte å få brukt opp frukt og grønnsaker som begynner å miste piffen. I tillegg er det supersunt og ekstremt godt.

Denne juiceoppskriften er også et resultat av hva jeg hadde liggende nederst i kjøleskapet og jeg oppgir derfor ingen mengder. Bruk det du har – godt blir det uansett.

Jeg liker godt å ha litt sitron oppi for å freshe opp smaken og i tillegg hindrer den at juicen oksiderer og får stygg farge. Hvis du har rester av smaksnøytral salat liggende (issalat, hjertesalat o.l) er det også greit å ha oppi.

Oransje solskinnsjuice

  • appelsin
  • eple
  • gulrot
  • selleri
  • agurk
  • sitron

Ha ingrediensene i en juicer. Bruk de mengdene du har. Oppbevares max 1 døgn i lufttett beholder i kjøleskap.

Er du glad i lage juice? Da anbefaler jeg denne boken :)

Legg igjen en kommentar

