Smoothie
Comments 3

Smoothie med mandelsmør og banan

Oppskriften til denne herligheten fant jeg på en smoothie-applikasjon som jeg selvfølgelig måtte laste ned på telefonen min nå når jeg først har fått meg en sånn gøy telefon.. Jeg er egentlig ingen stor fan av banan i smoothie, men denne versjonen smakte fantatsisk. Vel, det er vel kanskje mer en milkshake enn en smoothie sånn konsistensmessig. Anbefales!

Mandelsmør- og banansmoothie (1 porsjon)

  • 2 godt modne bananer, frossen
  • ca 3 dl vegetabilsk melk (jeg brukte havremelk, men oppskriften sier at soya- eller hampmelk er å foretrekker. Hvis du bruker melk med vaniljesmak kan du sløyfe vaniljepulveret)
  • 1/2 ts vaniljepulver
  • 2 ts raw mandelsmør (kjøpt eller hjemmelaget)
  • 1 ts eplesidereddik
  • 1 ts agavenektar eller lønnesirup
  • 1 kopp isbiter
  • 1/2 ts kanel
  • en liten dæsj kayenne (kan sløyfes)

Kjør alle ingrediensene i en blender og server.

3 Comments

  1. LovelyLiller says

    Hlrtes mettende ut :D takk for oppskrift

    Lik

Legg igjen en kommentar

