Frokost, Lavkarbo, Oppskrifter, Raw food, Vegansk / vegetar
Legg igjen en kommentar

Nøttegrøt med bringebær

For noen innlegg siden postet jeg en oppskrift på rå nøttegrøt, men det ble litt ensformig i smaken så jeg prøvde igjen med bringebær og litt forskjellig på. Dette ble nydelig godt og siden jeg laget for mye grøt har jeg litt til overs stående i kjøleskapet som gleder meg til å spise senere.

Rå nøttegrøt med bringebær (1 porsjon)

Tin bringebær i en skål med litt søtning på. Jeg brukte agavenektar, men sukrin fungerer også fint. Ha nøttegrøten oppå bringebærene og topp med tranebær og bipollen eller noe annet du måtte ha for hånden.

Legg igjen en kommentar

