Oppskrifter
Comments 3

Eplemynte gelé fra Lutro Gard

På Bergen Matfestival kjøpte jeg denne eplemynte geleen fra Lutro Gård i Hardanger. Som etiketten lover er den nydelig til ost og kjeks. Jeg testet den sammen med brie og dette smakte utmerket. Glasset er lite og holder seg 5 dager i kjøleskap etter åpning. Prisen husker jeg ikke.

Hvis du liker eplegele liker du nok denne geleen. Mintsmaken er lite fremtredende og geleen smaker mildt og godt. Hvis du kommer over Lutro Gard sine produkter på Bondens Marked eller hvis du er innom butikken deres i Hardanger, anbefaler jeg å kjøpe et glass eller to av denne. Fin som julegave er den også :)

Les mer om Lutro Gard HER.

3 Comments

  1. Veronica/Gale Matverden says

    Syrlige epler på ost høres digg ut, men mynte… nei jeg klarer ikke mynte i noen mengde. Usj. Men høres ut som et spennende firma helt klart, må se etter dem!

    Lik

  2. Hege Nordstad says

    Kan nok ikke skryte av at jeg har smakt på eplemynte gele’n fra Hardangers sjarmerende Lutro gard!!!! MEN, » kjærleiksurten» er bare helt fantastisk!!!! Var så god, at den fikk vi sendt til Drammen, uten problem. Kjempe service. Kikker på veggen i stuen, der henger også et vakkert bilde av «De tre trappene bruse»!!!!! Med dette ønsker jeg sterkt at turen går til Hardanger, Lofthus og Lutro Gard o nærmeste fremtid! Anbefales på det sterkeste!!!!!

    Lik

Legg igjen en kommentar

