Bloggpause, helg og en bursdag…

Jeg har visst tatt en liten bloggpause både fordi kreativiteten ikke har vært til stede og fordi jeg har vært opptatt med andre ting (som for eksempel å ligge på sofaen og se tv-serier). Nå har derimot inspirasjonen begynt å komme tilbake og jeg planlegger noen nye retter som jeg vil lage over helgen.

Selve helgen går for det meste med til bursdagsfeiring for søstrene mine Eva og Hilde (men mest for Eva siden Hilde er i Oslo eller på animasjonsfestival eller noe sånt). HAPPY BURSDAG!!!! :)

Og god helg til dere alle sammen! :)

2 kommentarer

Lagret under Tanker og tips

2 Svar til “Bloggpause, helg og en bursdag…

  1. Veronica/Gale Matverden

    Pauser er viktig synes jeg :) Ikke klage hver dag at man ikke har noe å skrive om, men skriver likevel. Du kommer nok helt klart sterkere tilbake! :D God helg

  2. Eva

    Tuuusen takk!! Hihi. Gleder meg til imorgen, ta med kamera! :D

Legg igjen en kommentar

