Oppskrifter, Smoothie
Comments 2

Grønnkål- og ananassmoothie

Oppskriften på denne forfriskende smoothien fant jeg HER og jeg måtte bare teste den. Ananas hadde jeg akkurat kjøpt og grønnkål fikk jeg tak i på Meny på Bergen Storsenter. Grønnkål minner meg om barndommen min uten at jeg vet helt hvorfor, men regner med at det er en mulighet for at mine foreldre dyrket det en gang i tiden. Sunt er det i alle fall!

Grønnkål og ananassmoothie (1 porsjon)

Kjør alt i en blender og nyt. Min smoothie ble mye tynnere enn den ser ut på bildet og lignet mer på juice med fruktkjøtt, men smakte veldig friskt og godt. Nydelig start på dagen! :)

1 kommentar

  1. sv: Åh, men det var balsam for ørene, så flott å høre. Det er jo bare de første ukene som er verst, og så går det helt naturlig :D

    Liker

Legg igjen en kommentar