Tanker og tips
Comments 5

Burgerlykke

O store burgerlykke! I går hadde jeg besøk av min lillebror og vi ble fort enige om å lage hamburger til middag. Jeg prøver i grunnen å holde meg unna hvetemel, men vi var altfor sulten til å i det hele tatt tenke tanken på å lage hamburgerbrød selv – noe jeg forsåvidt har planlagt lenge at jeg skal gjøre…

Burger er i grunnen utrolig praktisk når man liker forskjellige ting på. Min lillebror holder seg til ketchup, grov sennep, søt paprika, salat, agurk og ost og bygget seg en fin burger med to hamburgere inni.

Jeg derimot tenkte at det enkle slettes ikke alltid er det beste, og kjørte på med et lass av salat, paprika, agurk, stekt sopp, en stekt ananasring, ost, hjemmelaget dressing, sennep og ketchup, i tillegg til en hamburger/kjøttkake og brød. Bildene over er av hamburgeren min. Me love!

Dagens hamburger var laget av døde dyr, men i grunnen foretrekker  jeg soyaburger fra Hälsens kök. Anbefaler alle å teste den om du ikke allerede har gjort det :)

5 Comments

    • Seffer’n! Jeg og Andrè laget helt lik burger i dag også. Superyummi!! :)

      Lik

  1. Veronica/Gale Matverden says

    sv: statistikk er FARLIG gøy. Men er jo lov å håpe det holder seg sånn ja!

    skeptisk til soya jeg, så holder meg heller til et bra kjøtt fra et bra sted.

    Lakseburger kan definitivt anbefales om du lager det skikkelig, og vil spise det!

    Lik

Legg igjen en kommentar

