mmonster ♥

For noen uker siden bestilte jeg to monstre fra Silje sin Epla-butikk mmonster - en nøkkelring og et halskjede. Mine nye venner ankom i posten to dager etter, pent innpakket og med en koselig hilsen til :)

Silje sine monster er håndlagde og passer utmerket til å gi i gave. Jeg for min del vil beholde de to jeg kjøpte selv, men skal ha mmonster i bakhodet neste gang jeg er på gavejakt, f.eks når det nærmer seg jul.

Om du ikke er interessert i monstre, finnes det utrolig mye annet rart på Epla.no som er en nettportal hvor man kan starte egen butikk og selge ting man lager selv. Anbefaler alle å ta en kikk, og kjøper du noe er du samtidig med å støtte lokale produsenter.

4 kommentarer

Lagret under Tanker og tips

4 Svar til “mmonster ♥

  1. Eva

    åå. de var søte:)

  2. sv: Syns du hadde vært utrolig tøff om du hadde slengt deg med på sukkerfri ut året med tanke på disse fredagene. Jeg vet hvordan det er. Det er alltid mye vanskeligere å stå imot snop når noen venner eller kolegaer setter det frem. Hvis du likevel bestemmer deg for å bli sukkerfri er det ikke verre enn å si det til dem og ta med noe sukkerfritt snaks de kan smake på, så skal du se nysgjerrigheten våkner :)

  3. Disse var supersøte! Må nok kjøpe meg et monster eller to av Silje jeg også:)

  4. Åååå du da! Så fint innlegg, tusentusen takk :-D

    sv: Ja jeg for min del holder meg unna det ja. Men å variere havregrøten, enten ene eller andre veien er ikke dumt. Det er jo så rask og snerten mat :-)

Legg igjen en kommentar

