Salater
Legg igjen en kommentar

Rekesalat i all enkelhet

Matlysten er fremdeles ikke på topp, men jeg har lyst på salat. Jeg holder fremeles på å spise lavkarbokosthold, selv om jeg ikke holder meg til ketolysekuren. Blir rett og slett vanskelig å presse i seg mat jeg ikke har lyst på. Uansett, jeg prøver å holde ut og har kuttet ut sukker, frukt, mel, ris, pasta og poteteter. Spiste litt pizza en dag etter å ha vært på strengt regime i to uker og det merket jeg faktisk på kroppen.

Vel, tilbake til rekesalaten. Enkle løsninger er fint når man ikke har lyst på noe og/eller man er på jobb. Jeg har i disse salatene brukt ferdigopphakket salat på pose. Kjøpte en pose som var mye i og ga «valuta for pengene» og jeg fikk vel minst 5 måltider ut av den.

Rekesalat med hvitløksmajones:

  • salatblanding
  • agurk
  • reker (i lake eller ferske)
  • hvitløksmajones (på tube)

Salat med reker i majones:

  • salatblanding
  • agurk
  • reker i majones (lag selv eller bruk ferdig)
  • nykvernet pepper

https://i2.wp.com/www.matvareguiden.no/bilder/8966.jpg

Legg igjen en kommentar

