Lavkarbo, Oppskrifter, Vegansk / vegetar
Legg igjen en kommentar

Eggerøre med sopp og spinat

Det ble tur på Kolbeinsvarden i dag også, og på veien nedover gikk jeg som vanlig og planla hva jeg skulle spise til lunsj. Planen var eggerøre med noe godt i og slik ble det.

Eggerøre med sopp og spinat (1 porsjon)

  • 2 egg
  • 2 ss vann
  • 2-3 sjampinjong
  • hvitløk
  • litt spinat
  • gressløk
  • urtesalt (Herbamare), chili og pepper
  1. Stek sopp og hvitløk og ha i litt spinat.
  2. Bland egg, vann, krydder og gressløk og ha det over grønnsakene i stekepannen. Stek røren til eggene ikke lenger er våte.
  3. Server med salat og kesam.

Jeg laget salat av frisk spinat, tomat, agurk, frisk basilikum, spirer og frø. Spirene laget jeg av quinoa og solsikkekjerner. I tillegg hadde jeg bløtlagte gresskarkjerner i salaten. Les mer om spiring på Mjuuugly sin blogg.

Legg igjen en kommentar

