Mandag, fridag og ukestart

Ville bare starte uken med å tipse dere om et innlegg skrevet på Tell me doc’s blogg. Innlegget heter «Stjernenes tips til perfekt bikinikropp» og gjorde i alle fall min dag litt bedre :)

Ellers er dette siste uke før jeg begynner i full jobb og denne frimandagen skal jeg bruke på å trene en times tid før jeg setter meg på kafè for å drikke kaffi og lese avis. Deretter blir det middag med min kjære og før jeg legger meg skal jeg ligge på spikermatten en halvtimes tid slik at jeg sover godt og våkner uthvilt og fin i morgen. Mangler bare litt sol så blir dette en perfekt fridag!

4 kommentarer

Lagret under Tanker og tips

4 Svar til “Mandag, fridag og ukestart

  1. sis

    så fint bilde:) nå fikk jeg lyst på kaffi:)

  2. Takk for reklamen, det var koselig:)

Legg igjen en kommentar

