Grønn Livsstil åpner snart

Som jeg har nevnt i et tidligere innlegg, har jeg de siste månedene vært opptatt med et lite prosjekt og det har derfor blitt lite tid til blogging og kreative utfoldelser på kjøkkenet. Nå er prosjektet straks klar for lansering og her kommer en liten forsmak på hva jeg har drevet med…

Jeg skal altså starte nettbutikk med salg av økologiske og miljøvennlige produkter innen kosthold og egenpleie. Min kreative søster har laget logo til meg og i går ankom den siste pakken med varer, så da er det bare å vente på at betalingsløsningen skal komme på plass. Det har tatt sin tid, men jeg har nå fått beskjed om at det vil være klart i løpet av 2 uker og jeg krysser fingrene for at det stemmer denne gangen…

Så fort alt er klart, vil nettbutikken lanseres på domenet gronnlivsstil.no. Av produkter jeg skal selge, er varer fra:

  • Sana Bona
  • Økosjokolade
  • Grønn Såpe
  • eos
  • King Fisher (tannkrem)
  • Funksjonell Mat (sukrin, mandelmel etc)
  • Ecover
  • Ulike bøker, bl.a om juice, smoothie og spiring
  • Spire- og nøttemelkposer

Så fort jeg får kjøleskap på plass i lageret, vil jeg også ta inn oljer fra den bergenske bedriften Salome. Etterhvert ønsker jeg å, i større grad, satse på lokale produkter og jeg jobber med å få flere leverandører på plass.

Jeg gleder meg veldig til å starte butikk, men det er mye nytt å sette seg inn i og jeg føler en slags skrekkblandet fryd. Tanken er at jeg fortsetter å blogge innenfor det konseptet jeg har skapt, men at jeg også bruker bloggen til å tipse om produkter og bruk av ulike produkter fra butikken. Jeg lover derimot å ikke bombadere leserne mine med reklame for butikken i tide og utide ;)

Til slutt kan jeg nevne at for de som bor i Bergen, blir det mulig å avtale henting av varer ved lageret i Bergen sentrum slik at man slipper fraktkostnader.

Så, hva synes dere? :)

16 kommentarer

Filed under Grønn Livsstil

16 responses to “Grønn Livsstil åpner snart

  1. Supert!! Jeg gleder meg til å se produktene dine.

    Og hvis du vil få ha hjelp… jeg søker en jobb… he he. :)

    Forresten, skjenner du om noen vegetarisk «dining club» eller grupper? Jeg er ganske ny i Bergen og vil gjerne treffe andre vegetarianer/vegan/rå/lokaltmat-orientert folk! Har du lyst på å samarbeide for å skape noen slags gruppe som skal spise middag sammen en gang hver måned, eller…?

    -Yael

    • Hei på deg! Foreløpig ikke jobb for mer enn meg, men skal si fra når jeg må utvide.. hihi ;)

      Kjenner ikke til noen dining clubs eller lignende, men hvorfor ikke starte en ja. Det hadde vært kjekt. Send meg gjerne en e-post om hva du tenker så kan vi snakkes nærmere :)

  2. Spennende! Hvor vil man finne vareoversikt med priser?

  3. Ida

    Oi, så spennende! Gleder meg til å se resultatet :-)

  4. Supert! Gleder meg :)

  5. Så spennende! Og gratulerer som selvstendig næringsdrivende! Jeg blir kunde :)

  6. Elsker det :-)

    Gleder meg til å se resultatet og skal såklart bli dedikert kunde:-)

  7. Kjempefint, jeg ønsker deg lykke til!! Godt at det skjer noe positivt i Bergen etterhvert. Har nok klesbutikker, men trenger noe som dette.

  8. Veronica/Mentale Godtepose

    Wow, nettbutikk, gratulerer!! Ikke verst å sette i gang med. Lykke til!

  9. Eva

    Gleder meg!! Blir garantert fast kunde :D

  10. Carita

    Gleder meg til nettbutikken er åpnet! :)

  11. Libbelina

    Spennende :)

  12. så flott med ny nettbutikk. Jeg skal kjøpe meg en dehydrator fra Sana Bona.
    Kommer du til å ha det? Om du har så venter jeg til åpner :-)

    • Der fant jeg kommentaren din. Den hadde lagt seg som «spam» og jeg har ikke sett det før nå.. Som du har funnet ut selger jeg ikke dehydrator enda.

  13. Hei!
    Gratulerer med ny butikk! Legger inn en bestilling snart.
    Utrolig kjekt at man kan få tak i gode, økologiske produkter til en rimelig penge. :)

    Poster link til siden, for å hjelpe deg å spre budskapet:
    http://www.gronnlivsstil.no/ (Google er ikke så flink med norske bokstaver som (æ,ø & å).

Legg igjen en kommentar

