Mango- og jordbærsmoothie

Jeg pleier å være mer opptatt av sunnhet og næringsinnhold enn smak når jeg lager smoothie, men denne gangen ble bare resultatet helt nydelig. Jeg har ikke akkurat funnet opp kruttet, men jeg legger nå ut oppskriften allikevel. Godt, søtt og sunt. Jeg elsker smoothie!

Mango og jordbærsmoothie

  • 1 mango
  • 1 banan (kan sløyfes)
  • 1/2 pose frosne jordbær
  • 1-2 dl appelsinjuice
  • 1 ss kokosolje

Kjør alle ingrediensene i en blender og server. Tilsett gjerne litt kakaonibs for litt ekstra smak og næring.

7 kommentarer

Lagret under Smoothie

7 Svar til “Mango- og jordbærsmoothie

  1. Anita

    Nam! Ser nydelig ut:)

  2. Lever på smoothiser denne uka. Såå godt!

  3. Hildi

    Mmm, denne må testes.
    De har sluttet å selge mango, ananas og banan mixen på rema1000 her i Oslo. Snufs..
    Jeg får vel hakke opp å putte i frysen selv.

  4. Eva

    Såg supergodt ut :)

  5. Rune.willem22@gmail.com

    Her er en versjon jeg bruker selv som jeg har funnet på:

    press 3-4 epler for juice (eller bruk frisk annen juice)
    1 banan
    1/2 sitron
    1 appelsin
    1 pære
    1/2 pk med frosen broccoli
    1 neve med frosne spinat kuler
    BLEND SAMMEN
    1/2 pk med selv valgte frosne bær
    1 neve med nøtter (hassel eller mandler)
    1 ss omega 3 olje.
    BLEND SAMMEN

    Injoy….

Legg igjen en kommentar

