Klubb med tapas og gode venninner

Fredag kveld var det igjen duket for venninneklubb (jada, vi er blitt så voksne) og denne gangen var det Annemoren sin tur å være vertinne. Samtidig fikk vi se hvor fint de har fått det i ny leilighet. Er rimelig misunnelig på den ja… På menyen stod tapas bestående av disse nydelige rettene:

  • kyllingvinger
  • bacondadler
  • salat
  • hjemmelaget aioli
  • spekeskinke og melon
  • hvitløk- og chilimarinerte scampi
  • oliven
  • focaccia-brød
  • ovnsbakte potetbåter

Fantastisk godt var det og jeg spiste meg selvfølgelig altfor mett. Jeg ble spesielt imponert over den hjemmelagde aiolien. Riktignok var det rikelig med hvitløk i den, men supergod var den allikevel. Jeg prøvde selv å lage aioli da vi serverte tapas på nyttårsaften, noe som ikke ble særlig vellykket… Må prøve igjen en dag.

Alias Party

For anledningen hadde vertinnen også kjøpt inn partyutgaven av brettspillet Alias. Det er ikke så ofte jeg spiller brettspill, men dette var faktisk utrolig gøy og gjorde kvelden enda artigere enn den hadde blitt ellers. Forandring fryder selv om vi aldri har problemer med å underholde hverandre..! Les mer om Alias her.

Gleder meg til neste klubb :)

Legg igjen en kommentar

Lagret under Tanker og tips, Tapas

Legg igjen en kommentar

